TCM Bohemia

Reklamace

Reklamace poškozených zásilek


Něco je s vaší zásilkou v nepořádku? To nás vážně moc mrzí. K rozesílání zásilek používáme služby České pošty. Pokud se vám balík již nezdá při převzetí – vypadá jakkoliv poškozeně, tak jej prosím raději rovnou odmítněte. Ovšem někdy se takový balík tváří úplně normálně a až doma po rozbalení se ukáže poškození produktů uvnitř. I toto se dá řešit. Do dvou dnů můžete u České pošty uplatnit svou reklamaci.

Připojujeme doslovný návod na „Reklamaci dodané zásilky s poškozením nebo úbytkem obsahu“:

„Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.“

Přejeme vám, abyste tento návod nikdy nepotřebovali a naše zásilky vás vždy zastihly celé.

 

Copyright © 2016 TCM Bohemia, developed by UNIPEX CZ s.r.o.

Přihlásit

Přihlásit



Pro vstup do nového e-shopu potřebujete mít registraci na e-mail. Pokud jste se dosud nepřihlašovali přes e-mail, založte si zde prosím novou registraci.

Košík: 0 ks